Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

Mydło kawowe -super peeling

...gdy je zrobiłam podchodziłam do niego z lekkim zażenowaniem ,ale jak weszłam pod prysznic to zakochałam się od pierwszego wejrzenia ,a raczej umycia ....sciera rogową częsc naskórka idealnie.Fakt że po nim używam jeszcze żelu pod prysznic ,ale to już dla ładniejszego zapachu .
działanie:  mielona kawa jest naturalnym  sposobem na cellulit. Aktywnym składnikiem jest kofeina, która ma właściwości ujędrniające skórę i wyszczuplające. Dodatkową zaletą jest usuwanie rogowej warstwy naskórka podczas delikatnego masażu co pobudza krążenie i ułatwia wnikanie składników aktywnych. Kofeina usuwa zalegające w tkankach skóry toksyny oraz przyspiesza metabolizm komórkowy przyspieszając zanikanie komórek tłuszczowych.  

Robi się go bardzo prosto:
150g naturalnego białego mydła glicerynowego (ja użyłam zwykłego szarego mydła )
50g kawy mielonej
20g oliwy z oliwek 

można również dodac olejku eterycznego o zapachu kawki
mydło tarkujemy na drobnych oczkach ,i rozpuszczamy w wodnej kąpieli (garnek z wodą ,pod miskę z mydłem)
gdy już troche stopnieje dodajemy zaparzona kawe z fusami (filiżankę)
mieszamy i dodajemy oliwe lub oliwke dla dzieci .wlewamy do foremek ,moga byc tez te ktorymi wycicnamy ciastka i czekamy az steżeje możemy je równiez wsadzic do zamrażalnika 
A oto moje mydełka:

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne mydełka. U mnie kawowy peeling występuje w najprostszej formie: fusy + żel pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mydełko, w sam raz na drobny prezencik:)

    OdpowiedzUsuń